در حال بارگذاری...
ورود به سامانه
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کردهاید؟
ثبت نام در سایت
صفحه اصلی
صفحه دوم
مناسبت ها
جلسات
کارنامه ها
افتخار آفرینان
اردو
معرفی دبیرستان
تقويم اجرايي
سال تحصیلی 96-95
سال تحصیلی 1402-1401
سال تحصیلی 1403-1402
سال تحصیلی 1404-1403
تاریخچه
اهداف، سیاستها و برنامه ها
فضا ها و امکانات
کتابخانه
سایت کامپیوتر
سالن ورزش
سالن امتحانات
سالن غذاخوری
سالن کنفرانس
نمازخانه
کلاس هاس درس هوشمند
اتاق انتظار ولی
فضای زیبای حیاط و آلاچیق
بوفه الکترونیک
حضور و غیاب الکترونیک
آیین نامه ها و مقررات
آیین نامه انضباطي
آیین نامه آموزشی
آیین نامه پرورشی
دستاوردها و افتخارآفرینان
واحد فرهنگی دبیرستان
تقویم اجرایی
سال تحصیلی 96-97
سال تحصیلی 96-95
سال تحصیلی 95-94
منوی صبحانه و نهار
برگزاری مراسم و بزرگداشت ها
اردو ها و باز دید ها
تشکل های دانش آموزی
مسابقات آنلاین هفتگی
اولیاء دبیرستان
مدیر عامل
مدیریت دوره اول متوسطه
همکاران اداری و اجرایی
کادر آموزشی و علمی
نماینده مؤسسه و هیئت امناء
انجمن اولیا و مربیان
معرفی اعضا
گزارش جلسات
واحد پژوهش دبیرستان
اهداف پژوهش
تقویم اجرایی
سال تحصیلی 96-97
سال تحصیلی 99-98
گروه های پژوهشی
96-97
پژوهش زیست
گلایدر
راکت آبی
سازه ماکارانی
گلدبرگ
معماری
کمیکار
پژوهش ادبی
97-98
نانو شیمی
زیست فناوری
معماری
نوروساینس
انرژی تجدید پذیر
زیست هنر
انیمیشن سازی
98-99
رباتیک
مهندسی بافت
نانو تکنولوژی
زیست شناسی
بیوتکنولوژی
اخبار و مقالات پژوهشی
پژوهشکده رویان در مدرسه ما
پاسخ نمونه سوالات آزمون ورودی
آزمایشگاه ها
زیست
شیمی
فیزیک
اهداف و سياستها و برنامه ها:
اهداف:
فراهم نمودن و گسترش امکانات لازم جهت پرورش استعدادهای دانش آموزان دبیرستان در حوزه های علمی و فرهنگی .
فراهم نمودن امکان رشد خلاقیت و استعدادهای کشف شده ، با رویکرد تعهد به جامعه و نظام اسلامی .
ایجاد حس علاقه به پیشرفت توام خود و جامعه هویت ایرانی اسلامی .
ایجاد خودباوری و عزت نفس دانش آموز ایرانی مسلمان آنچنان که شایسته یک دانش آموز با استعداد است.
سیاستها:
آموزش درک تفاوتهای وجودی که امانت الهی است و باید در کنار سایرین و برای خدمت به اجتماع به کار گرفته شوند.
فراهم آوردن امکان آموزش بیشتر جهت رشد علمی دانش آموزان علاقمند .
فراهم آوردن بستر آموزش های ویژه به دانش آموزانی با شرایط ذهنی خاص ( از جمله دانش آموزان بیش فعال ، خلاق ، تیزهوش و ...) برای جلوگیری از بدل شدن این استعدادها به آسیب.
برنامه ها:
استفاده از کارشناسان مورد نیاز در جهت پرورش استعدادهای درونی دانش آموزان و نه صرفا علمی .
فراهم آوردن امکانات مادی و کمک آموزشی کافی برای دانش آموزان کم بضاعت و وابسته به خانواده های مستضعف به نحوی که در حد دانش آموزان متوسط بهره مند باشند.
فراهم کردن بستر پژوهش و تحقیق علمی و زمینه های علوم پایه .
فراهم کردن بستر پژوهش و تحقیق علمی در زمینه علوم انسانی .
آماده ساختن دانش آموزان برای ورود به اجتماع متناسب با شأن دانش آموزی با استعدادهایی نسبتا متفاوت با سایری و در عین حال پرورش یافته .